Friday 11 September 2020

Harapan


 Sejak aku kenal dengan dia.

Satu yang aku perasan, hati dia kosong. Dan dia perlukan sokongan. 

Dia orang yang baik, tak pernah mengeluh, selalu bersangka baik, selalu push diri utk jadi lebih baik, bangkit usaha bila jatuh, ingin melihat orang yang dia sayang bahagia dan tak sakit, cuba memenuhi permintaan orang yang dia sayang, hormat ibubapa, selalu berpesan sabar.

Tapi satu, dia tak cuba untuk bahagiakan diri dia. 

Since i met him, aku nak dia percaya yang dia boleh bahagia, boleh gapai impian dia. Aku nak dia rasa kebahagiaan untuk diri sendiri, aku nak dia tahu dia boleh buat semua benda, build his confidence. 

Bila dia dengan aku, aku nampak kat mata dia yang dia bahagia sangat. Tu kadang2 aku senyum tengok mata dia. Even tengah makan. 

Aku harap aku blh jadi pemangkin untuk dia berjaya, dan aku akan cuba sebaik mungkin untuk balas jasa dia kat aku. 

He treat me so right and handle me with care. Tq syazwan alif 🌸


No comments:

Post a Comment