Thursday 22 March 2012

- Birthday

Salam . Hey there
Hari ni bosan betul lah . Kredit plak sikit .
Homework lak berlambak gila-2

Okayy , Nak citer pasal bufday aku yang lepas .
Bufday aku cam hari biasa je . Takk der yang best puns .

Hadiah ? har-2 ta banyak
first , wish dari sahabat tercinta . Tepat pukul 12 .
  Ainey   telah menghantar msg kepada aku . Sumpah den happy giler !
2nd , dapat wish dari 487 dak-2 fb .
Terimakasih yang teramat terhingga ku ucapkan .

Then , malam tuhh mama aku Mimunah Bt Wahab  menari-2 kat
depan aku sambil ucap "selamat hari lahir" walau pun takkder kek ,
 mama aku cuba happy kan aku . Thanks mom . Iloveyouu .
and thanks coz ma da lahirkan adik n besarkan dengan
penuh kasih sayang ma kepada adik . Adik akan cuba jadi
anak yang soleh dan akan cuba berbakti kepada ma n ayah .

Then , Dapat hadiah dari akak . Nur Ain Bt Arifin .
 Beliau bagi coklat cadbury besar . Seterusnya , hari khamis lepas ,
  Zul bagi pin berjela kat aku warna biru . Walao ~   Nice dude .
 Aku akan simpan . Sayang nak pakai . Hew-2

Tapi agak sadis bila aku tunggu wish dari sahabat aku lagi sorang .
Mybe dia lupa kat aku kott :']
Takk pela dude . Thanks . Melihat kau senyum , sudah cukup bagi ku .
Terlalu banyak pengorbanan kau terhadap ku selama ini .
So , aku tak terasa if kau takk bagi present :] Aku sayang kau . Muhd Zaki .

Yang lagi 1 sadis ,
dua hari sebelom bufday aku , aku clash gan  Muhd Zaki  :']
Sedih ? Takk kot coz dia tak bagi aku kenangan
apa-2 puns + dia tak kesah apa puns kat aku .
So , no need la nak sedih kan ? Cheers :]

Minggu lepas plak ,
I got new friend from fb . Time aku nak buat bio ,
 dyrg la yang teman .
Bio susah nak carik + aku suka buat keja sekola tengah
 malam and last minute :]
I LOIKE !
Terimas yang amat besar ku ucapkan kepada beliau .
hakim & Nan  Tq Dudes :]
Hew-2 .

Okay , Adios .

No comments:

Post a Comment