Saturday 31 March 2012

- Today

Heyy Peeps .
Humm . Nak sembang ape ehh ?
Okayy . ==' Erk . Okay  .
Jangan la tengok aku cam tuh .
Okay ..

I just got new netbook but , aku tak tau nak
buat pe gan netbook baru tuh . Kosong lagi .
Tapi omeyy la jugak . Jenama biasa . HP .
My sis lak dapat Lenovo .
Rasa nak tukar je . Jellyyy . .

Netbook lama ni aku buat background
pic aku lah . yang header blog ni .
nb lagi satu , aku wat background pic
My Spiderman tengah tido -.-

Hari ni kredit takder .Pagi-pagi lagi aku rindu
nak texting dia --'  . Aigoo . .
Semalam suka betul dia malukan aku coz
pasal text semalam . Sohaii .
Malu sakai . Tapi aku diam je --'

Tadi , ada benda yang peliks berlaku .
Tiba-tiba Nan - member aku
tiba-tiba dia malu gan aku .
Asal ek ? Jeng jeng jeng . .
Nan , Jangan arr cam ni doe , asal
tiba-tiba malu gan aku ni ? Selama ni Okayy je

Okay thats all 4 today :p
Adios . Luv you akim .

No comments:

Post a Comment