Friday 18 May 2012

- Motor Punya Pasal

Salam , Heyy there ! Okayy
Wanna story something
Its happend yesterday

 Setiap hari khamis Amat pick-up aku dari tuition .
But , semalam ada benda yang pelik terjadi . -,-
sebelum ni hampir kena langgar gan lori .
Banggang punyer lori tak bagi signal langsong .

Semalam lak nak pergi kfc ,
Tiba-tba terlajak , terpaksa patah balik .
Aigoo *-*

Then , masa nak balik lak,
Moto dia tiba-tiba meragam -,-
Kat taman semeti tiba-tiba slow semacam plus bau hangit .
Then , aku tanya dia cakap moto prob.

Kiteorang berenti kat depan semesti and aku
Tekan traffic light  time tu aku melintas ,
suddenly, amat cakap "cah , tunggu aku " + wat muka
haha time aku kat tengah-2 jalan tu aku tunggu dia
sorong moto then , kteorang masuk semesti
jalan  sama-2 .
Dak semesti lak pandang lain macam
diaorang ingat kitaorang saje-2 pe jalan cam tu

Masa sampai kat rumah ramai jiran tanya -,-
Tapi moto dia teruk gak la , bau hangit kuat .


- Hopely moto kau cepat okayy .

Adios.

No comments:

Post a Comment