Wednesday 1 February 2012

- kelas gila

harharhar . ops . Salam .
arini kelas gila sikit coz semalam gila banyak
suma pasal ckg ta datang . best kot

zaki plak datang time tuh ,
pe lagi , dating ar gan dia . ( hahaha )
dating sahabat jer , ta cam korang
dating gan bf . ape barang :D
hey2 . nga dating sembang2 , jiwang2 ,
mengumpat pun ada haha .

aini plak jelez coz dalam kelas suma ada pasangan
masing2 utk "dating"
dia lak tak de harhar .
shasha lak dating dgan Abdul Zaki .( tapi shasha selalu jumpa daus) har3
aku lak dengan Muhd Zaki .

first time menggila habis2 -an

cam biasa , tempat aku sedih , gembira
kat Zaki je la . jeng2
aku cite benda pendek ,
dia citer punya la panjang .
membebel ==
same like his father .

tapi2 . semalam paling best .
time tuh dia nga kacau2 aku ,
aku diam je coz tu time ckg bm .
n kedudukan aku pun depan sekali .
dia baik sangat kacau aku ,
aku da malas nak bsing .

aku hanya pandang ckg bm ,
tiba2 ckg hambat si zaki tuh .
harharhar  . dak2 suma pandang n gelakkan jer
bengong betul :/

hari ni lak dia cari pasal gan aku .
ak nga sembang gan A.Zaki .
tiba2 dia nyelap datang n main2
konon2 nak lempang ak , tiba2 . . . .

" panggg ! "

sakit doe ! pe lagi , ak kejar dia sampai kelas ICT
malu kot . member suma tengok --'
tapi ak wat dono je .
time tuh plak rahmat cakap

"suami istri berkejar2-an ."

brrr --'
sumpah time tuh aku panas .
tapi zaki pengecut . bukan nak datang kat ak time tuh .
asyik lari je .
kau ingat ni gedik2 hindustan per ?

sampai balik kot ak tak dapat kejar dia --'
Okey , ak tau ,ESOK !
ak akan dapat  lempang dia balik !
plus protect hidung ak drp kena tarik ><

(susun strategi la beb)

# Muhd Zaki Zamhuri is not my bf , but he is my Best Friend
# Sayang kau , Ki !

No comments:

Post a Comment