Friday 6 January 2012

- school . here i come -

bangun dari tidur da malas ==
OMG ! biasalah , da biasa bangun lambat an ><
hoho .

 pertama kali masuk form 4
aku terus jadi blur . .
pening , plus hilang ingatan haha .

coz aku ta tau nak amek subject ape .
kawan2 amek tu , aku amek haha
da lame2 baru aku paham .

sebelum tuu . .
aku duk lam kelas 4 rosselle
hurh ? kelas ape tuh ? klas 4sn2 je
aku tak la sepandai korang :')
tapi aku bersyukur n aku harap aku dapat tumpukan perhatian

btw,tak da budak baru pun kat kelas aku .
suma budak2 lama XD

tadi belajar fizik . seriously , aku ngantuk+tak paham
haha !!
cam ner nak paham fizik errk ?
yg payah nyer , bru je 2 hari belajar ,
dah ada keje sekolah . perggh ! menyampah giler doe . .

aku amek subject bio coz lau acc susa
aku tak pandai math lorr . .
aku tau , bio susa , tapi aku akan cuba kuasai
hopely aku ni jnis senang mengingat XD
hohox !

ok . daa . salam . adios
peace yo !

No comments:

Post a Comment